måndag 9 januari 2012

MITT BADRUMSSKÅP

IMAG0179

Som ni ser är det mest Emma.S produkter i mitt badrumsskåp men även lite annat smått och gott.

IMAG0181

Senaste tillskottet i badrumsskåpet är denna återfuktande facial mist som jag fick av maken i julklapp. Perfekt till min hy och helt underbar att spraya i ansiktet när som helst på dagen, vare sig du har makeup eller inte!

Kom på precis just nu att jag glömt av bloggen, något som inte hänt på väldigt länge då jag andas och tänker blogg nästan hela tiden, då jag tycker det är så roligt. Men just idag har jag och maken haft en riktigt rolig kväll med massa mys och då blev det tyvärr så att något annat fick stå åt sidan. *sorry*

Vi träffades ju inte på hela dagen igår då han började på morgonen och inte var hemma förrän vid 03 på natten. Bara två timmar innan jag skulle upp!

Tyvärr måste jag springa iväg för att förbereda morgondagen, ses imorgon!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar