söndag 8 januari 2012

POSTORDERKLICK

Underklänning ellos

Har precis klickat hem två underklänningar med volang nertill. Dessutom är dom supersnygga att använda precis som dom är, så de lär komma väl till pass under våren och sommaren.

underklänning ellos s

En vit & en svart är välkommen till min garderob men den finns ju i fler färger så vem vet, gillar jag den så kanske det får bli fler! Makalöst bra pris blev det i alla fall då den endast kostar 149 kr. Är du sugen på en?
Titta in HÄR!

God förmiddag på er!

Vaknade med ännu värre träningsvärk än igår och känner mig typ överkörd av en lastbil. *skratt* Men det lär väl ordna upp sig under veckans vilodagar.

Idag har jag en lång lista på mängder av roliga “måsten”. Även om maken jobbar precis hela dagen (åkte tidigt i morses och kommer inte hem förrän vid läggdags) så tror jag att jag kommer ha fullt upp i alla fall de flesta timmarna.

Idag skiner solen ute vilket är perfekt då det blir ett träningspass även denna dag. Det är så mycket skönare att komma ut när solen bjuder på lite varma strålar.

Nu blir det en kopp kaffe innan pysslet börjar!

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar