tisdag 10 januari 2012

SPRAKANDE VÅRFÄRGER PÅ ÅHLÉNS

färg vår 2012

Kolla in de härliga vårnyheterna på Åhléns och eller hur är det härligt med färg! Allt som ni ser på bilden ovanför finns på Åhléns hemsida, men du kan klicka HÄR också!

stol ocean å färg

Kolla in en av mina favoriter, fåtöljen Ocean, från Åhléns! Fåtöljen kallas acapulcostolen och är en klassisk mexikansk stol från 50-talet. Den finns i fler färger, kolla in HÄR!

God Kväll gott folk!

Har för första gången gjort ett litet kollage och jag blev faktiskt riktigt nöjd! Förhoppningsvis kommer ni att få se mer av det under årets gång för att få ännu mer härlig inspiration tillsammans med mig!

Idag var jag hemma ganska sent då jag fick hämta maken på hans jobb där han spenderat hela dagen med att skruva på sin motorcykel. Han var helt i eld & lågor när jag kom dit och ville inget annat än att ut och köra.
Men han får allt vänta några månader! =)

Nu skall jag ta mig en god & härlig kopp kaffe!

Trevlig kväll!

Varma Kramar ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar