onsdag 3 februari 2010

Servettfynd!!!


Vi har dessutom provat att stämpla på servetterna. Den ena med en större stämpel och den andra en lite mindre. Vad tycker ni? Vilken blir bäst?


Idag har jag och Markus verkligen fyndat servetter till bröllopet och vi är superglada och nöjda. Vi hittade Duni Dunilin servetter som är otroligt fin kvalité. De är de finaste servetterna om du ej ska ha tyg! Vanligtvis brukar de kosta ca 49 kr för 12st, alltså 1 paket.

Idag fyndade vi dessa för 10 kr paketet. Helt sjukt bra!!! Ibland ska man ha tur! Hahaha....*ler*

4 kommentarer:

  1. Vad står det på servetten med det stora trycket?

    SvaraRadera
  2. Det står Wedding...Det är samma ord! Vad tycker du? :D

    SvaraRadera
  3. Så, svårt. Jag vet inte. De är fina båda två! Vilken tycker du? Spontant yckte jag i och för sig servetten med det lilla trycket.

    SvaraRadera
  4. Jag håller nog med dig... den stora blir lite för mycket fast den r ju ändå snygg. Min jobbekompis tyckte också den lilla.
    Jag funderar annars på om jag skall införskaffa en stämpel med hjärtan istället.

    SvaraRadera