måndag 8 februari 2010

Vår hemmagjorda gästbok...

Häromdagen fick jag för mig att jag skulle göra en egen gästbok till bröllopet! Jag har mycket att göra men jag skaffar mig mer jobb för varje dag! :D

Det var först tänkt att vi skulle köpa Anna Oscarssons bok som heter Bröllopsboken men eftersom jag vill göra en mer personlig gästbok förklarade jag detta för min blivande hälft. Han var väl ganska tveksam till detta men efter att jag predikat om varför så höll han med mig!

Så idag var jag ute på stan med Johanna och letade efter en perfekt bok, vi hittade den på Bokia. Men den var inte helt perfekt så vi gjorde den perfekt!


Så här såg den ut innan förvandlingen! (OBS! Jag har dock tjuvstartat lite med små silverhjärtan)


Så här blev slutresultatet! Jag måste bara säga att det blev riktigt snyggt!!!

Nu skall jag bara skriva...80 sidor.... Tur jag har 6 månader på mig! :D

3 kommentarer:

  1. Va fiiint Anna! Så himla skoj att du startat en blogg så vi får följa hur det går med all planering :D Kramar Hannah&Stefan

    SvaraRadera
  2. =) snyggt Anna!!!

    SvaraRadera