lördag 17 juli 2010

21 dagar!

Nedräkningen är igång och jag har panik!!!!!

Det är 21 dagar kvar till bröllopet och jag sitter här hemma med en riktigt svår förkylning som äntligen har börjat ge efter. Dessutom fick jag ögoninflammation. Igår fick jag ögoninflammation även på det andra ögat så nu ser jag inte riktigt klok ut. hahaha... men det gjorde jag väl inte innan heller! :P


Ni ser ju hur jag ser ut....:P

Jag och min blivande hälft har legat här hemma och bara vart sjuka, tyckt synd om varandra och käkat glass.

Måste dock säga att jag är riktigt glad över att Ni är så flitiga med att kolla in min blogg, det gör mig riktigt glad. Fortsätt med det så skall jag försöka uppdatera bloggen lite oftare.

Dessutom måste jag bara visa vad jag köpte på citygross för endast 5:- st. Pappersnäsdukar i underbart sött motiv. Det är nästan skoj att snyta sig om jag nu skall försöka vara positiv.



Ja, jag skall krya på mig!

Ta hand om Er

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar