måndag 24 oktober 2011

BRRR…VINTERJACKA PÅ!

IMG_1037

Min älskade ullkappa från KappAhl köpt för snart 3 år sedan hänger fortfarande med. Tycker om den precis lika mycket nu som den dagen jag såg den första gången. Värsta kärleksförklaringen! *hahaha*

IMG_1040

Älskar de snygga detaljerna som bältet i midjan och skinnspännena i hals och på fickor. Precis så “tufft” som jag vill ha det! Like like!

God Kväll!

På vägen hem från jobbet kände jag att min tunna höst/vår-jacka inte riktigt räckte till. Jag frös så fort jag kom utanför dörren trots en stor halsduk och vantar. Därför har jag nu plockat fram min ullkappa som är något tunnare än min “riktiga” vinterjacka. Så imorgon hoppas jag på att känna mig något varmare än idag.

Just nu håller jag på att leta efter en ny almanacka och jag har ännu inte bestämt mig huruvida jag skall beställa en ny från www.personligalmanacka.se eller inte. Tänkte i alla fall vara ute i god tid för att hitta den mest perfekta till mig!

Nu skall jag fortsätta kvällsmyset med mitt te!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar