tisdag 25 oktober 2011

TE MED ♥

IMAG1865

Ett riktigt gott te är mitt polkagriste från The Spice Tree, det smakar verkligen som polkagris med den härliga friska mintsmaken. The Spice Tree har dessutom mängder av andra roliga tesorter som kanelbullete och kärlekste. ♥ Den rosa tekoppen kommer självfallet från favoritbutiken Åhléns.

God morgon på er!

Jag klarade nästan dagens uppgift med att inte snooza (snoozade 1 gång) och har kommit upp i tid denna tisdagsmorgon. Här utanför visar termometern på ynka 7 grader men det är inget att klaga på då jag vet att våra vänner i Norge har –6.

Jag har tänkt mig att ta en morgonpromenad för att få igång kroppen och se om några kilon kan falla av. Ibland önskar jag att det kunde göra det med bara en promenad, eftersom det emellanåt är tidsbrist i min kalender. *hahahaha* Jag är nöjd med mig själv men den sista tiden har det fastnat några trivselkilon som inte varit där innan. Tänkte se om jag kunde råda bot på det! =D

Om jag nu skall göra det så är det ju ingen idé att sitta kvar här…

Trevlig dag!

Varma Kramar

1 kommentar:

  1. tänk på att du är bra som du är kram mormor

    SvaraRadera