onsdag 26 oktober 2011

ETT GOTT SKRATT FÖRLÄNGER LIVET =)

IMAG1870

Några av mina favoritböcker men mängder av roliga bilder på djur runt om i världen och dessutom anpassade med några roliga ord!

IMAG1869

Dessa 4 har jag men det finns också “Kära mamma” samt “Kära pappa”. Författaren heter Bradley Trevor Greive och önskar du dig ett gott skratt så spring till bokhandeln och investera i din egen favorit!

IMAG1873

“Det är gänget som vi då och då hänger på stan med” – ur Vänner för Livet

IMAG1874

“Precis som när du börjar skratta högt…och får någon annan att börja skratta” – ur Meningen med Livet

IMAG1875

“Få ett taskigt smeknamn, eller bara vara risig i håret” – ur En deppig Dag

Tänkte bara titta in här en riktig snabbis för att tipsa om dessa roliga böcker!

Denna onsdag som för övrigt är ganska regnig är en av mina sista lediga onsdagar, för nästa vecka börjar jag som kommunikatör i Helsingborg! Det skall bli oerhört spännande och roligt.

Nu skall jag serva min nyvakna man som har jobbat natt med lite frukost!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar