måndag 31 oktober 2011

GRATTIS ÄLSKADE MAMMA

blomma mor

Den finaste buketten av blommor är du värd älskade mamma. ♥
Grattis på din födelsedag! Synd att vi bor så långt ifrån varandra för annars hade jag vart hemma hos dig på en kopp kaffe efter jobbet.

Logo

Du som vill gratta någon eller kanske bara uppvakta har ett perfekt tillfälle! gå in på www.euroflorist.se och beställ en bukett. Vi har vid ett flertal tillfällen prova detta och det funkar perfekt! =)

Då var det en ny måndag och en ny vecka… återigen! Tiden bara springer förbi och har man roligt på vägen är det svårt att hinna med ibland. Nu menar jag inte att vi skall sitta hemma och ha tråkigt men ibland känner i alla fall jag att jag måste stanna till och njuta mer av vad livet har att erbjuda.

Idag är det sista dagen på Åhléns i Ängelholm och sedan beger jag mig mot Helsingborg och nya utmaningar. Det skall bli roligt att testa på kommunikatörsyrket och vem vet om jag kommer tillbaka till Ängelholmarna sedan. Ingen vet och det kanske är lika bra det! *hahahaha*

Hoppas ni får en toppendag och återigen GRATTIS MAMMA! ♥

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar