tisdag 1 november 2011

EN TANKE TILL NÄRA OCH KÄRA

IMAG1750

IMAG1828

Dessa hjärtan tycker jag var riktigt fina med en liten vit duva på.

IMAG1826

Jag som älskar hjärtan fastande givetvis för den här också! Smaken är om baken! =)

IMAG1751

På Blomsterlandet hade de mängder med varianter på gravprydnad så här lagom till Alla Helgons dag! Kolla in dessa korsen och till vänster är det en bok, eller bibel, det kan man ju bestämma själv! =)

Till helgen är det Alla Helgons Dag och självfallet är det då dags att ta sig till kyrkogården och tända ett ljus för våra nära & kära som bor i himlen.
Mina nära & kära ligger inte på någon kyrkogård i närheten av mig men jag tycker ändå om att gå dit och tända ett ljus. Jag behöver inte vara vid deras gravplats för att hedra deras minne. ♥

Det är så otroligt vackert på kyrkogården så här års då alla ljus är tända, verkligen en speciell känsla. Om du vill, så ta dessutom med dig en vacker gravdekoration, eller en liten sten med ett budskap på.

Nu skall jag med bussen för att sedan ta tåget till mitt ny jobb!

Kramar / Anna ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar