onsdag 23 november 2011

ÄLSKADE MINICUPCAKES

IMAG2036

Jag har en helt fantastisk vän som har förstått vad jag gillar. =) Jag fick nämligen ett litet sent födelsedagspaket som jag fullkomligt älskar!

IMAG2033

Tack älskade Anja för den fina gåvan, den passar mig perfekt och på fredag skall jag testa både recept och minimuffinsformarna i silikon för första gången. Spännande!

Ännu en kväll har kommit denna novembermånad och jag har suttit vid datorn och krånglat med vårt internet sedan jag kom hem. Jag blir galen när saker & ting inte fungerar som jag vill att det skall göra. Det blir ju bara värre när jag inte förstår mig på tekniken. *skratt*

Så idag blir det bara ett kort & litet inlägg och om ni undrar så har jag haft en fantastisk dag! Jag njuter av livet fastän det ibland känns som att jag inte alls hänger med! =)

Varma Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar