torsdag 24 november 2011

VÄNTAN PÅ ADVENT

IMAG1843

IMAG1841

IMAG1842

IMAG1844

På söndag är det redan första advent och årets trend är starkare än förra året då adventssiffrorna är mer populära än någonsin. Vi har redan sålt slut på våra i Helsingborgsbutiken. Alla dessa ljus på bilderna ovan kommer från blomsterlandet men om ni vill ha något med siffror så gillar jag skarpt ljusstaken med siffrorna undertill. =)

IMAG1852

IMAG1851

Pallar du inte med siffrorna som du skall fästa på ljusen så köp ljus med ljusen tryckta på. Dessa två varianter finner du på Ica Maxi och jag gillar verkligen blockljusen som är olika höga.

Första advent närmar sig och nu börjar man se hur adventsljusstakar och julstjärnor lyser i fönstrena. Tycker det är mysigt när alla ljusen är tända när jag är på väg hem från jobbet, jag blir alldeles varm i hjärtat. Tänkte faktiskt själv sätta upp alla julsaker under helgen men vi får väl se hur långt jag kommer med det. Tror jag kör lite i omgångar och börjar med att sätta upp gardinerna imorgon. =)

Har du/ni julpyntat än, eller skall ni göra det? Brukar du pynta mycket?

Jag brukar pynta ganska mycket för jag fullkomligt älskar julen och allt vad det hör till, förutom fisk på julbordet! *skratt*

Nu skall jag pyssla lite här i hemmet….eller nej…jag tror närmare bestämt att jag bara skall krama om min man, för att jag älskar honom så otroligt mycket! ♥

Mysiga Kramar / Anna ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar