tisdag 22 november 2011

MARIN ALPIN–NY FAVORIT

jacka marin alpin

Hittade en sjukt snygg jacka precis i min smak på Ullared från märket Marin Alpin. En riktigt schysst jacka i bra kvalitét. Den kostade ca 1500 kr så dessvärre fanns den inte med i min budget. Ångrar det!
Bild lånad från: www.ullared.se

marin alpin jacka

Marin Alpin är ett norskt varumärke som håller mycket god kvalité i sina plagg & dessutom tillverkar riktigt snygga plagg.

jacka marin alpin 2

Fullkomligt älskar och jag menar älskar dessa snygga detaljerna på jackan…åhhh…vad jag vill ha! Fast jag vill ha i den röda färgen för den är helt klart snyggast på mig! *skratt*

marin alpin jacka 2

Jackan är tillverkad i protex som är vind & vattentåligt. Även dragkedjorna är gjorda för att stå emot väta. Den är dessutom utrustad med Recco - Advanced Rescue Technology som signalerar till räddningstjänsten vid eventuellt lavinras. Alltså perfekt på skidresan även om du förhoppningsvis inte behöver vara med i något lavinras.

God Kväll gott folk!

Har även denna dag precis kommit innanför dörren och jag kände omedelbart att jag var tvungen att fullfölja min plikt att uppdatera er! *ler*

Får lite bloggabstinens när jag inte kan tillgodose er med allt det härliga som mitt liv bjuder på. Tänkte för ett tag ta med datorn till jobbet för att kunna blogga på tåget hem men insåg ganska snart att det tar mer energi än vad jag gör nytta. Varje dag jag haft med datorn har tåget varit inställt och jag har fått konka runt med extra “packning”.

Även om min älskade mini pc är lätt att ta med sig så måste jag ju ändå bära på den tillsammans med både matlåda och allt annat jag önskar ta med. Har helt enkelt bestämt mig för att den vid några tillfällen får följa med men inte varje dag. =)

Nu blir det till att fixa iordning inför morgondagen då jag återigen skall stänga av väckarklockan 5.15….känner mig redan trött!

Godnattkramar

Ps. Alla bilder är lånade från www.ullared.se

2 kommentarer:

  1. Vet du vilka storlekar den fanns i ? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Marysia!
      Den fanns från xs-xl tror jag. Kommer inte riktigt ihåg men den var otroligt snygg på!
      Kram Anna

      Radera