måndag 26 november 2012

Välkommen du älskade lilla myra

IMAG1132-1

Vi två blir en liten liten människa som ligger i min mage & som vi har döpt till Myran! :-)

Jag tänkte tyvärr inte stanna här inne speciellt länge då jag som vanligt är helt slut & behöver sova. Som ni kanske märkt av här på bloggen så jag har ibland varit “borta” någon dag & oftast är jag trött. Ja, nu vet ni varför!

Jag är nämligen gravid & lyckan är total! ♥

Vi har försökt under några år & nu äntligen så är vår lilla myra på väg…
…namnet myran såg jag att en annan bloggerska använt då hon väntade sitt första barn & jag tyckte det var så himla gulligt och lite mer ovanligt än mini, pyret etc så det var inte svårare än att härmas litegranna! :-)

Dessutom gjorde jag ett efterlängtat besök på gymmet idag (jag lovar att jag tog det väldigt lugnt) men jag undrar om du har några bra träningstips eller övningar?

Lyckliga Godnattkramar / Anna

8 kommentarer:

  1. Grattis :)
    Super glad för er. Gud vad gulligt :) myran :)
    Bara älskar det.
    Kram o All Lycka till er! :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad underbart roligt ! Myran är gulligt :) vi hade bönan som " namn " haha .. Ha det gött :)

    SvaraRadera
  3. Åhhh!!!! GRATTIS!!!! Så underbart för er och önskar er all lycka. Jag vet precis hur lycklig man känner sig efter att ha längtat efter barn länge(vi var inskrivna för IVF men så kom hon spontant).

    Du kan göra det mesta vad det gäller träning bara det känns bra för dig både fysiskt och psykiskt. Själv tog jag mest promenader och joggningturer.

    Ännu en gång grattis!<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina ni!

      Ellen- bönan var ju också väldigt gulligt! :-)

      Nina... vi verkar ha upplevt samma sak...spännande! :-)

      Tack för träningstipsen...jag kommer nog mest hålla igång med promenader & lite styrka. Jogging tar nog kål på mina knän som fortfarande inte är bra.
      Kram Kram

      Radera
  4. Stort grattis till graviditeten! Vi väntar också äntligen vårat första barn och jag tror bestämt att vi läst och inspirerats av samma blogg, för våran lilla krabat i magen har också fått smeknamnet myran :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Tessie! Vad roligt att ni också väntar en liten myra. :-) Vilken vecka är du i?
      Stora kramar Anna

      Radera