söndag 25 november 2012

Varm om fötterna

IMG_7612

Här hemma är jag för det mesta kall om fötterna så ett par varma sockar från Lindex gör susen när jag inte vill ha mina tofflor på mig. Dessutom perfekt att ta med i väskan när man sover borta. :-)

IMG_7616

Sitter i soffan & myser med mina stickade sockar på fötterna.
Maken har äntligen kommit hem från Norge-resan & ingen är lyckligare än jag.  ♥

 

Återigen har söndagskvällen kommit och allt skall fixas inför morgondagens nya arbetsdag & vecka. Jag tänkte till och med passa på att ta mig till gymmet imorgon så därför måste jag packa min träningsväska som har stått på vilohyllan alldeles för länge. :-)

Helgen har varit riktigt rolig med provning av klänningar inför kommande års stora händelse, min systers bröllop. Under dagen blev det också ett besök på julskyltningen i Råå. Lite synd att regnet öste ner samtidigt men mysigt blev det ändå.

Hur har din helg varit?

Kram Kram / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar