lördag 24 november 2012

Klänning-provar-dag

Jag, mamma, min blivande svåger & fina bruden, alltså min syster har varit & kollat klänningar till det väntade bröllopet nästa år.

klänningar bröllop

Jag har provat båda dessa klänningar idag & blev galet nöjd. Båda klänningarna finns i en kortare variant och färgen jag skall ha är en riktigt snygg lila. Nu skall jag bara välja! :-)
Bilderna är lånade från party-line.dk

God Kväll!

Sitter här i lugn & ro med halva min familj efter en lyckad & rolig dag där vi provat både tärnklänningar & brudklänningar.

Jag har i alla fall hittat två superfina klänningar som jag provade & någon utav dom blir det men så klart i den läckra färgen lila. Sedan vet jag självklart inte huruvida det blir en hellång eller en kortare klänning.

Några tips kanske? Jag tycker själv att klänningen med en bar axel var snyggast på mig men blir inte alls speciellt rättvis ovanför.

Ja, vi får väl se vart det bär & efter jul blir det dessvärre dax för beställning så jag måste bestämma mig fort. :-)

Nej, nu skall vi äta!

Trevlig kväll!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar