onsdag 21 november 2012

OBH Nordica till julbaket

IMG_7627

Dagens inköp blev en snygg köksassistent från OBH Nordica…då jag inte hunnit testa den ännu så får ni vänta på mitt utlåtande om den är bra! :-)

IMG_7628

De enda tillbehören som vi fick med i kartongen var degskrapa, visp och en slev. Självklart också självaste bunken med lock men sedan valde vi att köpa till extra tillbehör som rivjärn (som ni ser på bilden ovan).

IMG_7630

Den här fina får minsann inte gömma sig i något skåp utan skall stå framme & locka in mig till mängder av julbak & stök här i köket.

 

Jag verkligen längtar tills julens bak skall ta över någon helg här hemma men just nu är det som vanligt galet mycket annat så vi får väl se vad som händer. Jag tror närmare bestämt att jag bara skall boka in en helg direkt så är det fixat & klart. :-)

Känner du dig också uppbokad i jul?
På något konstigt vis blir det alltid lika fullbokat varje år trots att jag lovar mig själv att “nästa år skall jag inte boka upp mig på så här mycket”. Något ni kanske känner igen?? Men sedan är det ju så kul att hitta på allt det där tillsammans med vänner & familj. Om en vecka så börjar i alla fall julen på riktigt & då blir det minsann julpyntning här hemma, det vill jag lova!  :-)

Nu skall jag sova!

Godnattkramar ♥

1 kommentar:

  1. Fin!! Då hoppas jag snart man blir bjuden på lussebullar =)

    SvaraRadera