måndag 21 november 2011

ÄNGLAR…FINNS DOM?

IMG_1221

En av mina favoritkuddar som jag köpt utanför Borås i en tygaffär som heter Skroten. Där kostade den 149 kr med innerkudde och 119 kr utan. På Bohaget i Helsingborg kostar exakt samma 399 kr. :/

IMG_1222

Änglar – Nu i ro slumra in, allra kärasten min, låt en ängel ta din hand, bort till drömmarnas land, och låt tankarna fly, till en ny dag skall gry.

God Kväll!

Har nästan precis trillat innanför dörren då jag har varit med som smakråd till min kära man som storshoppade på Väla idag. För er som inte vet så är Väla ett superstort köpcentrum i Helsingborg och det roligaste som finns är inte att gå direkt från jobb till ett köpcentrum. Men vad gör man inte för mannen i sitt liv? ♥

Min man är en riktig Ängel för jag tror nämligen att änglar finns. Vi möter dom varje dag men det är upp till oss att se dom. =)

Idag fick jag beskedet att en ängel vid namn Eva förlorat kampen mot sin cancer och därför vill jag hylla denna kvinna som kämpat så strongt. Jag träffade henne bara ett fåtal gånger men ändå lämnade hon ett avtryck i mitt hjärta. Skänker en tanke till alla hennes anhöriga & vänner! ♥

Änglar…finns dom?
JA, det gör dom, kolla bara runtom dig!

Stora Varma Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar