torsdag 26 januari 2012

DUNDERKUR Á LA ANNA

IMAG0259

Min dunderkur för denna helgen är Strepsils Ingefära (helt ok smak), mitt älskade Chaite som snart är slut samt honung som visst skall vara toppen till halsont. Det lär väl tiden få utvisa!

Då var det återigen kväll i detta kalla avlånga land som kallas Sverige! Även om jag längtar till vår, sol & värme så njuter jag faktiskt av de minusgraderna som har lyckats hitta hit till Skånes västkust. =)

Hur som haver så har jag i alla fall lyckats få i mig ett virus som gjorde mig i princip sömnlös igår. Jag hade så ont i halsen att jag var gråtfärdig så i morses var det raka vägen till apoteket för att fixa lite lindring. Jag kan ju inte säga att det blivit bättre men med humöret på topp så underlättar det i alla fall.

Nu är det snart sängen för oss och som tur är blir det sovmorgon!

Varma Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar