måndag 30 januari 2012

EN SOLIG MÅNDAG

IMAG0321

Längtar nåt galet efter värmen…då blir det lite sol & kaffe här på lunchen. Idag gick vi förbi här längs Helsingborgs hamn i Januarisolen. Underbart!

IMAG0323

Fåglarna fick lite mat och de stackars änderna hann knappt fram förrän måsarna var där. Men lite mat fick de i alla fall!

God Kväll!

Idag måste jag bara passa på att tacka er alla underbara läsare som hittar hit varje dag! Tycker det är fantastiskt roligt att se hur mycket min blogg har växt på bara två år. Och det är ju tack vare er! ♥

Idag har den härliga vintersolen gett mig energi och det var fantastiskt underbart att ta en lunchpromenad med min kära kollega.

Min förkylning som eskalerade under helgen har nu gått över till extrem rethosta så efter en timmes kämpande med att somna igår hoppas jag på i alla fall 45 minuter idag. Därför blir det sängdags NU!

Godnatt på er!

Stora Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar