onsdag 1 februari 2012

VOLUMEMASTER by BJÖRN AXÉN

volumaster

Volumemaster från Björn Axén Tools by OBH Nordica
Just en sådan här vill jag ha till mitt hår för att få lite mer volym. Mitt hår är ju ganska platt och varje dag får jag tupera det för att det skall hända något! *skratt*

Godkväll

Idag kom älskade mannen och hämtade mig från tåget i Ängelholm och vi körde raka vägen till Flügger Färg. Vi har kollat på tapeter i flera butiker men jag måste säga att Flügger Färg slår alla rekord. Vilken fantastisk service vi fick idag och just därför kommer vi att handla hos dom. =)

Vi har äntligen bestämt oss för vilken tapet vi skall ha i vårt kontor och det fick bli en fototapet som skall “specialbeställas” till just vår vägg. Det kommer bli riktigt coolt! Sedan tror jag att vi även har hittat tapet till köket. Jag skall försöka lägga ut en bild här imorgon så kanske ni kan vara med att tycka till.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar