onsdag 7 mars 2012

Nyheter till vårt uterum

IMG_2510

“Yacht & Sailing” står det på den snygga kudden och passande nog hittade vi en fin lanterna på Mio som kommer passa perfekt i vårt uterum.

IMG_2515

Denna riktigt läckra kudden kommer från tygbutiken Skroten i Kinna utanför Borås. Så fort jag såg den blev den min och den kommer verkligen förstärka vårt marina tema i uterummet.

IMG_2512

I förra veckan blev det en tur till Mio för att köpa hyllor men varken jag eller maken kunde hålla oss ifrån den här lanternan som kommer få den bästa platsen i … precis! Uterummet! =)

God Kväll på er!

Jag sitter här hemma i mitt mysigaste rosa plagg, min One Piece och dricker en härlig kopp lemon-tea samtidigt som jag tittar på Efterlyst. Jag blir verkligen förbannad på all skit, rent ut sagt, som händer i vårt avlånga land. Vilka kompletta idioter det finns!

På tal om något helt annat så avslutades makens födelsedag med en god middag i goda vänners sällskap. Thomas & Johanna tittade förbi och vi hade en mycket mysig stund med både god mat & smarrig fika.
Tack kära ni för en mysig kväll! ♥

Varma Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar