lördag 10 mars 2012

Segelbåtar & kuddfodral

IMAG0556

Hittade detta tyget på “Skroten” i Kinna . Tyget kommer från märket Almedahls men jag hade turen att hitta en överbliven bit för rena vrakpriset. Lucky me!

IMAG0557

Och så här snygga blev mina nya kuddfodral som skall förgylla vår soffa i uterummet där vi har vårt marina tema. Det vita tyget som ni ser i bakgrunden är ett utemöbelstyg, inköpt på Stoff & stil i Malmö. Tyget är lite kraftigare & tåligare och på det skall jag sedan trycka lite bokstäver & siffror. Ni kommer att få se hur snyggt det blir. =)

IMAG0558

Jag blev riktigt nöjd med resultatet vilket känns riktigt bra!

Godkväll på er!

Maken har beställt pannkakor till middag och då han är sjuk så får han bestämma. Det var dock jag som skulle steka dom men han tog tag i rodret då jag ville sy klart det sista och ja, nu är dom nästan klara. Skall bli riktigt mumsigt!

Denna härliga lördag har bjudit på både regn, moln och sol men imorgon väntar strålande väder så då lär det bli ytterligare en träningsrunda för min del. Riktigt skönt & välbehövligt! *skratt*

Nej, nu skall jag fixa klart här hemma innan årets final av melodifestalen startar. Må bäste man, eller kvinna vinna!

PS: Ni kommer att få se lite förändringar här i Livet Som Anna under våren, jag känner att det behövs en liten förnyelse! =)

Kramar Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar