fredag 28 september 2012

Höst/vårjacka Marin Alpin

IMG_7339

Bilden blev visst riktigt suddig men här ser ni i alla fall min nya jacka!

IMG_7337

Snygga detaljer…

IMG_7340

…som ni vet att jag är svag för!

IMG_7343

Snyggt rutigt foder på insidan och i luvan. Just love it!

God Morgon!

Igår var jag återigen hemma sent så det blev svårt att hinna med bloggen med tanke på att jag nästan direkt skulle hoppa i sängen. Hoppas ni förstår. ;-)Dessutom var jag så galet trött igår morses att jag trodde jag skulle somna på tåget & vakna i Malmö. Tänk vad lite utbildning kan göra! *skratt*

Nu är jag i alla fall på bussen på väg till jobbet den här härliga höstfredagen och under helgen väntar både bröllopsmässa & kalas. Fullt upp med roliga händelser!

Önskar er en mysig dag!

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar