söndag 9 september 2012

Hotell Stenugnen

IMG_6827

Här är det charmiga hotellet Stenugnen i Visby där vi tillbringade förra helgen! :-)

stenugnen

På detta mysiga hotell bodde vi under vår helg i Gotland. Otroligt mysigt, världens bästa service från härliga gotlänningar, marint tema (min favorit) och nära till shopping, havet, ruiner & ringmur. Vad mer kan du begära när du skall kolla in Visbys godisbitar. Kolla in deras hemsida HÄR!

IMAG2405

Frukostbuffén var fantastisk och mina favoriter på frukostbordet var deras citronmarmelad & deras hemmagjorda hälsoknäckebröd. Knäckebrödet fick jag receptet på och har faktiskt precis tagit ur plåten ur ugnen.

IMG_6810

Här ute satt vi & åt frukost på mornarna och till höger kan ni se ringmuren… ja… vi åt bredvid en del av ringmuren.

God Kväll!

Jag måste bara säga att om ni åker till Gotland och vill bo mysigt & nära till det mesta för ett bra pris så skall ni kolla in Hotell Stenugnen. Dessutom får ni fantastisk service vilket väger oerhört tungt i mina ögon.
Kolla in www.stenugnen.nu

Denna helgen har rullat på som bara den och jag har glömt hur roligt det är att jobba helg. Självklart har det varit underbart när jag varit ledig från fredag-söndag också men jag kommer ju inte jobba varje helg och tycker det är skönt att vara igång med helgjobb igen!

Imorgon har jag ledig dag…har inte en aning vad jag skall göra men det löser sig alldeles säkerligen! :-)

Nu skall jag kolla till mitt knäckebröd!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar