måndag 10 september 2012

Sweet dreams

ikea hemnes

Om vi väljer säng med sängstomme skulle jag vilja ha den här stommen fast i vit…men den finns inte i vitt…

hemnes vit

…utan den vita Hemnes ser ut så här! Varför det?!
Bilderna lånade från ikea.se

DW 562

Jag är dessutom lite sugen på en kontinentalsäng som den här!
Den här bilden kommer från kopasang.se.

God Kväll!

Idag kollade jag och maken in lite nya sängar, något vi har tänkt att investera i senare i höst. Men det är en djungel bland alla sängar & sängstommar och det blev ju knappt lättare efter besöket på Ikea. :-)

Vi står och funderar på om vi vill ha sängstomme eller inte och jag har inte den blekaste om vad jag vill ha. Vi har ju även kollat på kontinentalsängar som jag är lite insnöad på men som sagt efter idag så har jag inte en aning längre.
Vad har ni hemma, eller vad föredrar du/ni?

Måste dock berätta att jag idag testade att dra ut en löprunda något jag inte ska göra egentligen då mina knän är lite dumma mot mig. Men jag har haft ett enormt sug efter löpningen så jag var tvungen. Jag tog det riktigt lugnt och allt kändes toppen vilket resulterade i en runda på 4 km…sååå glad!

Nu skall jag fortsätta soffmyset med X-factor!

Kramar / Anna

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat och vad roligt att kroppen tillät 4 km direkt! Kul!! Kram till dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns toppen och knäna har mått bra även idag... Underbart! =)

      Radera