tisdag 2 oktober 2012

En personlig present

IMG_7363

Kolla in vilken otroligt snygg ring jag fick av Anja & Peter i present! Anja har dessutom gjort ringen alldeles för egen hand och vad är väl finare än en personlig present gjord till just lilla mig. T A C K ! ♥

IMG_7362

I ringen har Anja skrivit GRATTIS ♥ och den är tillverkad i silver. Just nu följer den med mig på jobbet & den sitter perfekt på den högra handens ringfinger.

God Morgon!

Är på väg till jobbet lite tidigare än vanligt då jag har öppning. Det var segt att gå upp idag när klockan ringde 5.00 men vad gör man inte för sitt älskade arbete. ;-)

Jag får nog också skylla mig själv då vi kom i säng senare än vanligt igår. Vi var nämligen på middag hos Anja & Peter och då det alltid är så mysigt och trevligt hos dom blir det lätt att vi drar över tiden. :-)

Nej, nu måste jag nog koncentrera mig på bussens färd, känner jag!

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar