fredag 5 oktober 2012

En underbar dag!

IMAG2510

Linda bjöd på lunch som bestod av färsk pasta med en gryta av kyckling & egenplockade kantareller. Smarrigt gott!

IMAG2516

Till efterrätt blev det en kopp latte & kladdkaka med ett täcke av nötter. Tack finaste Linda för lunch & eftermiddagsmys! ♥

IMAG2517

Självklart blev det mängder av mys med charmtrollet Tuva ♥

Vilken underbar fredag jag har haft!
I morses tog jag bilen till en gammal kollega som jag inte träffat på evigheter. Vi åt frukost ihop och jag fick träffa hennes två dötrrar Izabella, 4 år & Ildah (8 veckor). Supermysigt!

Efteråt blev nästa tur till en av mina närmaste vänner Linda för att luncha med henne & gosigaste Tuva. Med andra ord har jag fått bebisgos för flera månader. *skratt*

Väl hemma så finns det alltid att göra och under de senare timmarna på eftermiddagen har jag rensat garderoben och tvättat som bara den. Skönt att kunna bocka av på den lååånga checklistan. ;)

Hoppas du får en mysig kväll!

Varma Kramar

4 kommentarer:

  1. Tack för idag finaste<3

    SvaraRadera
  2. Kakan ser ju ljuvlig ut!! Trevlig helg!!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och det var den också Nina, galet god! kanske skall se om jag kan få receptet! :-)
      Kramar

      Radera