fredag 21 december 2012

Julklappar–check √

IMG_7813

Redo för att fixa klart julklapparna!

IMG_7814

Jag älskar det här bruna pappret med tryck. Lite gammeldags känsla & till det blev det självklart snöre (steksnöre) som pricken över i:et.

IMG_7816

Pappret med pepparkakor & noter kommer från Ikea. Jag tror även att det enfärgade bruna & det med renar kommer från Ikea men det är från föregående år så jag minns inte så bra! ;-)

IMG_7817

Klapparna ligger redo för att öppnas under granen…spännande!

God Kväll!

Eller skall jag säga god natt…? Klockan är ju ändå rätt så mycket!
Jag var hemma vid 22 idag och då har jag hunnit med jobb till 19 & sedan lite kalas. Helt slut i kropp & knopp och nu är det sängen som väntar på att jag skall somna för att gnissla tänder & återigen vakna med huvudvärk inför en ny arbetsdag! :-/

Är så trött på huvudvärken som kommer varje dag men jag är rätt så säker på att den kommer från min tandgnissling som orsakas av stress. Skall bli skönt i januari när allt lugnar sig och jag kommer igång med träning etc. :-)

Nu är i alla fall klapparna nästintill klara, bara två stycken som saknas men det fixas imorgon!

Hur ligger du till inför julstöket?

Kramar / Anna ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar