lördag 5 januari 2013

Fynda för året

IMG_7939

Jag brukar passa på att bunkra upp med Body Shops body butter varje rea-period. Denna mellandagsrea köpte jag mig tre nya. Mandel, jordgubb & citron. Citronen är helt klart en fräsch favorit! :-)

IMG_7938

Mandel & citron är för dig med torr hy (något jag oftast får på vinterhalvåret) & jordgubb är för dig med normal hy.

God Kväll!

Denna dagen har vi spenderat på Ikea och med Ikea-varor… Vi började med att hämta svärfar (som bärhjälp då jag inte kan bära för tungt just nu, TACK!!) och efter vi handlat och kört hem allt var det bara till att börja skruva. Så det är vad jag och maken har gjort fram tills nu. Det kommer bli galet fint och vi kommer att sova sååååå gott! :-)

Ja, glömde ju säga att det är helt nya sängar vi har köpt samt en sängstomme med en ny gavel och både nya täcken och kuddar. Imorgon när vi lämnar tillbaka släpet (som vi lånat gratis på Ikea) skall vi köpa sänglampor, gardiner & övrig textil. Sen skall jag sova & drömma sött i vårt nya sovrum!

Nej, nu måste jag pysa för snart kommer några vänner över för lite tacosmys…

Stora Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar