onsdag 2 januari 2013

Något till den växande magen

IMG_7946

Redan innan magen började ta form så fick jag den här återfuktande ekologiska oljan från Comfort Zone av min syster. Den hjälper dessutom till att förebygga bristningar vilken är perfekt vid sådana här tillfällen. Jag vet att det dessutom är genetiskt om man får mycket bristningar men jag tror att man kan hjälpa huden genom att se till att den hela tiden är mjuk & smidig! Så med body butter från Body Shop & olja från Len Hud smörjer jag in mig som aldrig förr. *skratt*

IMG_7942

Den här oljan är eco certifierad vilket betyder att minst 99 % av produkter innehåller ekologiska ingredienser. Det gillar jag! :-)

 

Välkommen till min “nya” blogg!

Nytt år, nya möjligheter & nytt utseende! Har länge känt för att fräscha upp bloggen lite vilket blev ett perfekt tillfälle nu när 2013 har anlänt.

Vi firade nyårsafton med goda vänner och jag skall försöka lägga upp lite bilder i veckan. Vi hade en mycket trevlig kväll och strax efter tolvslaget tyckte jag mig känna Myran i magen. När man inte riktigt vet hur det skall kännas så blir man tveksam men även igår kväll kände jag något litet därinne. ♥

Önskar dig en mysig mitt-i-veckan-kväll!

Kramar / Anna

2 kommentarer: