fredag 11 januari 2013

Semlor på tårtfat

IMGP1748

Det här fina tårtfatet stod här hemma i köket när jag kom hem från jobbet. Mor & far hade köpt med det till mig. Tackar! :-)

kakfat 1

Vi har länge behövt ett stort & fint tårtfat så det blir perfekt inför vårens och sommarens smaskigheter! Dessutom följde det med ett högt tårtlock vilket blir perfekt till stora & maffiga tårtor.

Välkommen helg!

Idag började vi med halva reapriset på jobbet så man kan säga att tiden på jobbet bara for förbi. Det var fullt upp från 08.00 till 17.00 och när jag väl satte mig på tåget 17.13 så var jag helt slut och hade ont i ryggen.

Maken hämtade mig tillsammans med mor & far vid tåget och helgen skall alltså spenderas med dom. Just nu sitter vi i soffan och myser efter att avslutat en god middag och efterrätt! Alltså årets första semla…så gott!
Jag som inte är speciellt glad i grädde skrapade av den och gav till pappa…men nästa semla blir till att köpa med vaniljkräm istället!

Vad skall du hitta på i helgen?

Kram Kram / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar