måndag 4 februari 2013

Inför kommande bröllop

sverigedräkt

Inför sommarens kommande festligheter varav ett bröllop vore det juh inte fel att ha finkläder även på lilla Myran. Om det blir en tjej så är den här perfekt, även till midsommarafton. :-)

babylady

Sedan finns ju även den här underbara klänningen med ett tryckt halsband på. Hur underbar som helst!

babyfrack

Om Myran skulle vara en liten prins så finns den här fina bodyn som liknar en frack. Blir även den perfekt till sommarens festligheter. :-) Så otroligt söt!
Bilderna är lånade av Elegant Kids.

 

I sommar blir det bröllop då min älskade syster skall gifta sig och det kommer minst sagt bli en otroligt rolig samt spännande dag. Jag skall vara både tärna, toastmaster och nybliven mamma så vem vet hur detta slutar. Hur som haver så tänkte jag planera Myrans kläder så gott det går. Då vi inte kommer att veta om Myran är en prinsessa eller prins så blir det en beställning på plagg dagarna innan bröllopet. :-)

Kläderna ni ser ovan är tillverkade helt utan kemikalier och är i 100 % bomull samt finns i storlekarna 62-92. Kläderna finns hos Elegant Kids och de har ett stort urval av festplagg till barn. Vill ni kolla in hemsidan så klicka in HÄR!

Nu skall jag vika in all tvätt från i helgen…jag tror den väntar på mig! :-)

Kram på er

1 kommentar: