torsdag 21 februari 2013

Lyckliga gatan

lyckliga gatan

Helgen som gick var jag i Vänersborg hos min mycket goda vän Elin. Vi myste med bland annat shopping (som ni alla vet är en favoritsyssla för mig) och besökte också en gammal klasskompis butik i Trollhättan. Butiken heter Lyckliga gatan och ägaren Maria hade köpt in mängder av fina varor både inom inredning och mode. Jag hittade det här fina linnet med änglavingar som passade perfekt…

IMG_8480

…på magen tätt intill vårt änglabarn där inuti! ♥
Linnet kommer från märket Moondust och du hittar Lyckliga gatan på Facebook men också HÄR!

lyckliga g1

www.lyckligagatan.nu

God Kväll på er!

Äntligen är denna arbetsveckan snart slut och jag är nog lika slut som den för den här förkylningen har verkligen tagit kål på mig. Jag är jättetrött och fastän det onda i halsen har släppt så har jag någon enorm rethosta som gör att hela magen spänner och att jag blir illamående. Stackars myran där inne i magen…det måste guppa rejält vid varje hostattack!

Idag har jag och M varit på vår första föräldraträff där vi fick information om graviditeten. Vi var en liten grupp om tre par men det blev mysigt och vi fick ställa frågor etc. De två kommande veckorna blir det också föräldraträff då vi skall diskutera förlossning samt tiden när bebisen har kommit. Ser fram emot det! :-)

Nu är det dax för sängen…och jag tror jag kommer att somna direkt…

Godnattkramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar