tisdag 5 mars 2013

Moisturising stick från Body Shop

IMAG2992

Body Shops Cocoa Butter moisturising stick fick följa med mig hem för någon helg sedan och jag använder det flitigt varje morgon. Det är som ett deostick som du drar över magen för att förebygga bristningar men också för att din mage skall hålla sig smidig. Detta sticket innehåller inte parabener.

God Kväll!

Jag sitter i soffan med benen högt då jag just nu har ganska ont i dom. Detta beror på allt spring som varit på jobbet idag men jag har fjäskat för maken som skall ge mig lite fot & ben-massage. SKÖNT!!! :-)

Imorgon fyller mitt hjärta 30 år men vi båda jobbar så det blir lite mys på kvällen. Sedan firar vi honom till helgen då det blir kalas för hela slanten. Min fredag kommer att bestå av bakning till just det kalaset så har ni några kalasfavoriter så får ni mer än gärna tipsa mig om dom.

Nu är det massagetime! :-D

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar