torsdag 28 mars 2013

Skärtorsdag

IMG_8629

Igår fick jag en fin liten gåva av en kär kollega i påskpresent, så oerhört omtänksamt. Tack!

IMG_8627

Den här fina korgen med påskchoklad kommer från butiken Chocolatte i Helsingborg. Smarrigt!

IMG_8626

Jag tror att den här korgen är tom efter denna påskhelg, vad tror du?

Välkommen ledighet & foglossning!

Det är skärtorsdag och jag sitter hemma i soffan med benen i högläge. Den senaste veckan har jag märkt av att benen blivit svullna och att jag har ont i bäckenet. Jag har riktigt ont på eftermiddagarna och kvällarna då jag har stått och gått hela dagarna på jobbets betonggolv. Har ni några förslag på vad jag kan göra? Jag har stödstrumpor och joggingskor på mig! :-)

Nu är jag i alla fall ledig i fyra dagar och då skall jag vila, vila, vila…. Är ganska säker på att det är precis vad min kropp behöver!

Hoppas ni får en fin påsk!

Stora Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar