måndag 15 april 2013

Försmak av sommaren

IMG_8840

I förra veckan såg jag en härlig sommarklänning i skyltfönstret och den fångade mig. Jag har kommit fram till att när man ser något man verkligen gillar så köp det medans det finns i butiken för nästa gång kan det vara borta. Denna söta klänning kommer från Gina Tricot och bar priset 299 kr. Alltså helt överkomligt! :-)

IMG_8911

Klänningen passar perfekt till min stora mage och kommer bli perfekt även efter graviditeten. Dessutom är många klänningar generösa över magen efter förlossningen, något jag tänker dra nytta av! *skratt*
En snygg jeansjacka med converseskor blir perfekt till eller varför inte en skinnjacka.

IMG_8865

Klänningen har smala axelband som korsar varandra i ryggen vilket blir en snygg detalj.

IMG_8873

Jag gillar att den är lite “pösig” över bysten…

God Kväll!

Sitter hemma i soffan och väntar på maken som snart slutar jobbet. Idag blir det sängdags tidigt då natten var lite jobbig. Jag hade först svårt att somna och sedan vaknade jag runt två och kunde inte somna om då magen spände så fruktansvärt. Det kändes som att den var supertung fast den låg bra i sängen med en kudde under sig. Men så är det väl när det växer…den ska ju liksom bli ännu större…känns inte som att den kan det! *skratt*

Jag måste bara säga att jag är supernöjd med vårt nyinköpta skoskåp för hallen känns mycket mer hemtrevlig nu. Längtar dock tills vi skall renovera där men tror inte det blir förrän till hösten om ens det. Men det är bra att ha lite planer framför sig, jag gillar att vi tar det som det kommer och inte vänder upp och ner på hela huset samtidigt. Att bo in sig och känna sig för är det bästa & mest ekonomiska. Det är störst chans att du inte ångrar dig då! ;-)

Nej, nu skall jag göra mig klar för kvällen!

Godnattkramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar