söndag 21 april 2013

Kan orsaka sömnbrist… :-)

IMG_8743

IMG_8744

Dessa två nappar sitter fint på blöjtårtan som fortfarande är inslagen i cellofan. Den får stå där ett tag till och påminna mig om mina fina vänner som gjorde denna överraskningsfest för mig och vår väntade myra. ♥
Vi får väl se om vår lilla myra blir ett nappbarn, kanske har du någon bra napp att rekommendera?

 

Vilken otrolig helg jag har haft! Jag har myst med flera familjemedlemmar och vi har haft tre godingar från Borås på besök. Solen har strålat och vi har redan fått oss lite bränna på kroppen.

Idag avslutade vi dagen med grillning efter att vi grejat & rensat i trädgården samt fikat hos våra vänner.

Helt enkelt en underbar helg!

Hur har din helg varit?

Nu skall jag sova så godnatt på er…

Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar