tisdag 23 april 2013

Ta hand om dig!

bs

Body Shop har en riktigt härlig ansiktsserie som heter Vitamin E. Den återfuktar, går in i huden snabbt och är riktigt skön att använda. Jag har tidigare provat den och nu fick det bli en runda igen. Den med svart lock är dagcreme & den med rosa lock är nattcreme.

Body Shop är ett företag som arbetar med goda värderingar om t.ex hur produkter framställs. Detta kan du läsa mer om HÄR!

God Kväll!

Dagarna går så oerhört fort och jag hinner som vanligt inte med allt som jag vill. Detta gör ju dessvärre att jag inte hinner med bloggen som jag önskar men jag hoppas ni har överseende med det! Varje blogginlägg kräver ganska mycket tid (vilket man kanske inte tror) men först skall jag finna inspiration eller komma på vad jag vill blogga om. Sedan skall det fotas och eventuellt skall bilderna sättas hop. Efter detta skall inlägget skrivas och publiceras och slutligen så hoppas jag att ni alla där ute hittar hit, vilket jag vet att ni gör! :-)

Nu skall jag hoppa i sängen och hoppas på att få sova en lika god natt som jag gjorde natten till idag!

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar