fredag 19 april 2013

Tupperwareparty

IMG_8833

För några veckor sedan var jag på Tupperware-party hos en vän och då fick jag inhandlat detta. Den lila burken till vänster är en gåva till alla som beställt. En vätsketät burk som är perfekt att ha med sig på t.ex picknicken.

IMG_8835

Dessa småburkar tycker jag är perfekta att ha med till jobbet med ketchup, pesto, dressing eller dylikt. Då alla mina andra försvunnit spårlöst så fick det bli en ny uppsättning.

IMG_8837

En sådan här vispskål har jag länge haft på min inköpslista så det fick ju självfallet li en sådan med. Perfekt när du skall vispa grädde eller pannkakssmet. :-)

Välkommen fredagskväll!

Jag har haft dagen fullproppad med diverse aktiviteter och vid lunch hämtade jag min svägerska och min brorsdotter på tågstationen. Vi gjorde Ängelholms city osäkert och har efter vår lilla shoppingrunda befunnit oss hemma och myst med kaffe & fika.

Jag är helt helt slut och batterierna dör nog precis när som helst. Ikväll är jag gräsänka då maken skall ut en sväng med jobbet. Jag har lovat att köra honom så det är väl det jag gör någon gång under natten och innan jag skall upp inför morgondagens jobbpass.

Hoppas du får en mysig fredagskväll!

Stora Varma Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar