onsdag 17 april 2013

Välkommen våren, inne som ute!

vrum

Idag köpte jag nya gardiner från Åhléns för att piffa upp vårstämningen ännu mer. Sedan vi flyttade in har gardinerna varit vita men denna vår & sommar fick det allt bli lite härlig färg. De andra små tingen köpte jag på Nille.

IMG_8923

En perfekt plats att läsa inredningstidningar på…

IMG_8922

Framåt hösten & vintern kommer denna låga bänk vara ett minne blott. Myran kommer att ta sig fram och vilja ta på allt som inte är barnvänligt här hemma och just nu planerar vi för fullt inför det kommande vardagsrumsköpet. Det lär bli skåp så man kan stänga in en del och förvara omtåliga saker på högre höjder. :-)

God Kväll!

Jag sitter här hemma i soffan och har haft en grymt härlig dag! En sån där dag då allt bara går som man vill och man känner hur energin flödar. Det var längesen jag kände så för annars har det bara varit så att jag vaknat och haft massor av energi som försvunnit efter halva dagen. :-)

Myran är helvild där inne i magen och bökar runt som bara den. Ibland gör det riktigt ont men känslan är ändå helt underbar. Igår var vi hos barnmorskan där vi mätte magen och lyssnade på myrans hjärta. 31 cm mage och 138 i hjärtslag. Allt i sin ordning! ♥

Nu är det dax att krypa till kojs…

Godnattkramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar