fredag 17 maj 2013

Instagram-tävling

IMG_0679[1]

Just nu har vi på Åhléns en Instagram-tävling där det kommer att lottas ut 3 st presentkort på 1000 kr. Ta en bild i våra solstolar som vi har ställt ut eller på ditt smultronställe och beskriv ditt bästa relax-ögonblick. Lägg sedan ut bilden på Instagram & tagga med #relaxåhléns
Lycka till! :-)

IMG_0655[1]

Om du dessutom vill ha en sådan här stol på ditt smultronställe så finns de så klart inne i varuhuset. Där kan du också välja en blå/vit-randig stol. :-)

Om du vill hitta mig så heter jag så klart livetsomanna

God Kväll!

Jag och maken har för en stund sedan fått i oss grillat till middag och efter den vrålmåltiden satte vi oss på trädäcket och njöt av kvällssolen. Eller hur har det varit fantastiskt väder idag? Eller ja, det kanske beror på vart ni bor men här på skånska västkusten har det bjudits på sommarvärme och det skall visst hålla i sig i helgen. Underbart när jag dessutom är ledig! :-)

Myran är i full fart i magen och det är underbart trots att jag får sparkar rakt i revbenen som faktiskt gör ganska ont. Men vad gör det när glädjen att vår lilla krabat snart skall komma ut till oss är total. ♥

Se nu till att tävla så lovar jag att hålla tummarna! :-)

Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar