måndag 3 juni 2013

Sommarfint i Magnarp

IMG_1119[1]

Jag har hittat flera appar till min mobil som hjälper mig att göra kollage. Tycker det är roligt att få med flera bilder inom samma ram. :-)

IMG_1109[1]

Den här skylten står precis framför våra härliga amerikanska däckstolar så det är inte alls svårt att bara lyda och vila med en kopp kaffe.
Inköpt på Ullared för ynka 20 kr.

God Middag!

Jag njuter i fulla drag av ledighet och sommarvärme men kan ju självklart säga att jag har svårt att sitta still. Det kliar i mina fingrar vilket är typiskt mig. Tänkte dock tvinga mig själv att njuta & vila ett tag till innan jag går in och börja små-pyssla med något. Tror att jag eventuellt skall ta fram ett liggande sy-projekt. :-D

Jag har i alla fall fått avbockat flera punkter på min att-göra-lista vilket känns riktigt skönt nu när myran snart är hos oss. Vissa saker vill man ju bara få undanstökat. ;-)

Nej, nu skall jag skära upp lite vattenmelon

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar