onsdag 17 juli 2013

HOLLY & WHYTE by Lindex

IMG_1914[1]

En av mina närmaste vänner kom med den här fina blusen på sig så och jag föll pladask som jag brukar säga när jag hittar nåt jag sååå gärna vill ha. Jag frågade henne om jag fick köpa en likadan och vips så var den hemma hos mig. Superskön att ha på sig en härlig sommardag.

IMG_1916[1]

Dragsko i midjan och snygga detaljer med pärlor längs den v-ringade halsen.

IMG_1915[1]

Holly & Whyte är en favorit från Lindex.

Halloj på er!

Idag har jag hunnit med massor medans Viggo sover gott i vagnen där han fortfarande snusar på sin snutte och napp.
det blev en långpromenad och sedan har jag dessutom hunnit duscha och fixa massa här hemma. Älskar livet just nu!

Nu kom svärfar så nu blir det fika dessutom!

Kram på er / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar