lördag 24 augusti 2013

Canvastavlor

IMG_2519

Vi beställde två canvastavlor av vår finaste kille som skall sitta i vårt vardagsrum nu när vi gjort om här hemma. :-) På bilderna är han ca 4 veckor gammal och idag har han redan hunnit bli 11 veckor.

IMG_2520

Denna bilden är en storfavorit hos mig och jag var ju illa tvungen att beställa ett nytt mobilskal så jag kan ha med mig den över allt.
Både canvastavlor & mobilskal är beställda från www.fuji.se, de levererar riktigt snabbt och med bra resultat och humana priser.

Hej Lördag!

Här i huset har vi varit uppe sedan tidigt tidigt och detta för att köra maken till jobbet. Han skall jobba extra på Arlanda i helgen och det är första gången vi är ifrån varandra så här sedan Viggo föddes. Känns jättetomt och gissa om det även kommer att kännas så i natt. :-)

Vi har inget direkt planerat idag men kommer troligtvis spendera lite tid med min syster. Vi får se vad vi kan hitta på denna härliga sensommardag!

Viggo ligger och pratar med Pingu i sitt babygym och tycker det är riktigt spännande att känna & klämma på de mjuka figurerna.

Nu skall jag passa på att göra mig iordning…

Kram Kram / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar