tisdag 27 augusti 2013

En glimt hos oss

IMG_2547

Här kommer en glimt från ena sidan av vårt vardagsrum. Jag har rört runt lite på våra saker för att förnya en aning. Men på andra sidan som ni inte få se idag är det helt nytt. :-)

IMG_2548

Kom på att jag kunde använda den gamla äppellådan (loppisfynd) som ett litet bord. Blev riktigt nöjd! :-)

IMG_2550

Älskar vår spegel som kommer från Jysk. Önkar dock vi kunde hitta någon fin lampa som vi kan ha i hörnet, vi letar för fullt och har gjort det sedan vi flyttade in.

IMG_2551

Det är aldrig fel med en silverbricka (loppisfynd) med lite smått & gott på. Vet inte om det syns så väl men stenen med ståltråd som bildar ett hjärta gjorde vi inför vårt bröllop och hade som placeringsskylthållare. Vi tillverkade ca 80 st och vi har sett att några av våra gäster sparat på sina, roligt att se! :-D

IMG_2552

Ett spontanköp från Rusta där jag hittade dessa kuddar. Numera är det ju “Mummy rules” här hemma och “Mr Right” vet jag inte riktigt om det är maken eller sonen. :-DD

Hej!

Jag har inte alls tid att sitta här utan bör göra mig iordning inför kvällens middagsbjudning som våra underbara grannar Johanna & Ricardo står för. Så jag säger mest “HEJ” och “HEJ DÅ”. *skratt*

Ville passa på att visa er halva vårt vardagsrum där vi gjort några väldigt små förändringar men ändå till det bättre. :-D Jag lovar att bilder kommer på den nya delen men ni får hållas lite till.

Nu måste jag pysa!

Kram på er i sommarvärmen

3 kommentarer:

  1. Hej Anna!

    Vad fint vardagsrum ni har. Gillar verkligen det stora fönstret (mycket ljus) och äppellådan (det första jag lade märket till på den första stora bilden) :-)

    Ingen bebis än (25 dagar kvar..räknar ner :-) ).

    Kramar Maja (Bali)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhhh, vad spännande med bara 25 dagar kvar. Ska bli sååå skoj att få träffa er framöver och också visa upp vår lilla kille. :-D
      Tack förresten för fina komplimanger på vårt hem, jag blev riktigt nöjd när jag flyttade om lite och adderade till äppellådan som länge stått i hallen. :-)
      Jag älskar också det stora fönstret, mysigt att sitta och titta ut där, speciellt på vintern.
      Lycka till nu och vet du vadet var en tjej som sa till mig att äta mycket kolhydrater, ett mycket bra tips! ;-) *skratt*
      Kram på dig ♥

      Radera
  2. Haha japp nu laddar jag med kolhydrater o sömn .. haha :-)

    Kramar Maja

    SvaraRadera