tisdag 13 augusti 2013

Tack Tack Tack!!! ♥♥

IMG_1179

Jag samlade ihop allt (kan ha missat något) som vi fått av nära & kära då vår älskade Viggo kom till världen. Helt galet när man samlar ihop allting och vi är oerhört tacksamma för alla gåvor. Ett stort Tack till er alla! ♥

IMG_1180

Viggo syns knappt bland alla kläder…kan du hitta honom?

God Morgon!

Vi vill verkligen tacka er alla för gratulationer och fina paket då vår älskade Viggo föddes! Tack! ♥

Igår hade vi en mysig dag i Borås där vi strosade runt i butiker och tog en smarrig fika på mitt favvo-fik Tant Grön.

Vädret var ett sådant där varannan timme-väder och det bjöds på riktigt kraftiga skurar, hagelskurar samt sol. När hagelskuren drog över så öste det ner med sådan kraft att mammas billarm började tjuta. *skratt*

Idag däremot blir det ett besök på Skroten, en tygbutik i Kinna som är både min och mammas favorit. Det bli alltid ett besök dit när vi är här! :-)

Nu ska jag sätta på mig ansiktet! :-)

Kramar Anna

2 kommentarer: