lördag 30 november 2013

Carriwell amningsbh

IMG_3602

Jag har i samarbete med JOLLYROOM fått möjligheten att prova Carriwells amningsbh. Det är en unik bh i microfiber som är sömlös & som har flexibla gelbyglar. Denna amningsbh kan du använda från graviditet & genom hela amningen vilket betyder att du inte behöver byta storlekar utan
Carriwells Seamless Gelwire nursing bra växer med dig och formar sig efter varje persons unika bröst. 

IMG_3603

HÄR kan du läsa mer om denna prisbelönta BH.

God förmiddag!

Jollyroom har alltså gett mig möjligheten att prova en BH från Carriwell. Jag fick hem den igår & skall använda den flitigt under veckan som kommer för att kunna recensera den & säga vad jag tycker. :-)

Här nedanför följer lite information om just den modellen jag ska prova.

Seamless GelWire nursing bra

Den ultimata gravid- och amningsbh som kombinerar utmärkt sömlös komfort med stödet från den unika "patent pending" GelBygeln - GelWire™. Den mjuka, flexibla GelBygeln ger stöd, utan obehaget som en stel bygel kan ge - perfekt för ammande bröst.

Sömlös komfort och passform + mjuk GelWire™ ger lyft och stöd.

  • Mjuk microfiber som andas.
  • Ger utmärkt form, perfekt under tunna tröjor.
  • Revolutionerande ny teknik med GelWire™ stöd.
  • Enkel enhandsfattning på amningsöppningen för smidig amning.
  • Behåförlängare medföljer för extra justerbarhet.
  • 3 hakar och öglor för extra komfort och stöd.
  • Breda stödjande axelband för ökad komfort.
  • Icke-härdande gel som är mjuk och smidig kring dina bröst.
  • GelBygeln - GelWire™ stödjer ammande brösts naturliga förändringar i storlek och form.
  • Kan expandera upp till 2 storlekar/kupstorlekar för att möjliggöra för bröstens förändringar mellan amningstillfällena.
  • Maximal hud-mot-hud kontakt mellan mamma och baby under amningen genom att hela bröstet kan bli tillgängligt för barnet.

Jag tycker det skall bli riktigt roligt att få testa denna BH eftersom jag gärna vill ha med bygel men en vanlig bygelbh täpper till mjölkgångarna. Dessutom tycker jag att det är fantastiskt att detta är en bh som jag kan ha från graviditet & under hela amningsperioden då jag köpte amningsbh redan under graviditeten men som jag absolut inte får på mig idag.
Onödiga pengar som jag kunde lagt på denna modell istället!

Trevlig lördag fina ni!

Kramar / Anna

www.jollyroom.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar