måndag 30 december 2013

Sista måndagen 2013

IMG_4343

Köpte en presentförpackning innehållande 3 handkrämer från Kicks eget märke. Jag fullkomligt älskar dessa krämerna som är fantastiska för händerna men som dessutom doftar ljuvligt.

kicks

Alla handkrämer har en text tillhörande just den doften. Som kokosnöt/vanilj…bara dröm dig bort till en solig dag på stranden…:-D

Hej!

Då var det alltså sista måndagen 2013 och jag har ju de senaste åren försökt att göra en sammanfattning av året som gått här på bloggen. :-)
Men detta året har jag såklart ett favoritminne. Den absolut bästa händelsen detta året var när vår son föddes. ♥ Helt obeskrivligt!

Jag skall dock försöka kolla igenom lite bilder för att minnas året som varit. Det brukar vara ganska roligt eftersom man (jag) glömmer väldigt lätt. :-)

Har ni några fina planer för nyårsafton?
Vi skall såklart som vanligt fira i goda vänners lag! :-)

Kram / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar